Hjælp os med at dokumentere din corona-hverdag

Værnemidler mod virus

Lange gåture på skovstierne, skoledag foran computeren, timevis med puslespil på spisebordet… Hjælp os med at dokumentere corona-hverdagen i Ballerup, Måløv og Skovlunde for eftertiden. Lige nu oplever vi en virkelighed og hverdag, vi ikke har set før. Skoler, arbejdspladser, caféer osv. er lukket. For nogle betyder det stille dage, for andre ekstra travlt. Den nye hverdag påvirker os alle. Hvordan påvirker det dig? Hvordan fungerer din hverdag? Hvordan oplever du det, der sker lige nu?

Hjælp museet og Ballerup Stadsarkiv med at dokumentere den nye virkelighed. Send os et par linjer om din hverdag, dine oplevelser og tanker på mail. Send os også gerne et foto fx skiltning i det lokale supermarked. Hvis du tager billeder af andre end dig selv, så husk at spørge dem om lov inden. Skriv gerne hvor billedet er taget.

Materialet vil blive samlet på museet og arkivet og måske anvendt en gang til fremtidige undersøgelser eller udstillinger. Vi poster ikke dine billeder og beretninger på Facebook eller hjemmeside.

Af hensyn til dokumentationen vil vi gerne have dit navn, alder, bopæl (by) og kontaktoplysninger. Men ønsker du at være anonym, er det også ok. Send dit input til ballerupmuseum@balk.dk Skriv corona-hverdag i emnefeltet.

Du må også gerne skrive dit input herunder, men så bliver de synlige for andre. Og her skal du ikke skrive dine kontaktoplysninger.