Frivillige efterlyses!

Mand køer på havetraktor.

Vi efterlyser frivillige til to arbejdsgrupper:

Havesæsonen står for døren, og vi mangler 1-2 frivillige til at blive en del af vores store og velfungerende havegruppe. Arbejdsopgaverne er alsidige med masser af hyggeligt havearbejde som fx græsslåning og hækklipning med maskiner. Arbejdet foregår tirsdage om formiddagen.

Er du serviceminded og holder du af museumsmiljøet og de gode historier i udstillingerne, så er der mulighed for at blive museumsvært. Som museumsvært skal du hjælpe os med at holde museet åbent for de besøgende. Vi har faste ledige vagter; tirsdag kl. 12.30-15.00, onsdag kl. 10.00-12.30 og hver anden torsdag (ulige uger) kl. 12.30-15.00.

Vi byder på socialt samvær, morgenkaffe, sommertur, julefrokost mm. Skriv til Mette Jensen: mej@balk.dk
Se mere om at være frivillig på museet her

Skrevet i Nyt