Her kan du som frivillig medarbejder på Ballerup Museum holde dig orienteret om praktiske forhold, møder, ture mm.
Informationer, invitationer og mødeindkaldelser vil også blive sendt ud på mail, du kan også holde dig orienteret her. Meld dig til nyhedsbrevet, så du kan følge med i aktiviteter og udstillinger.
Repræsentant for de frivillige i bestyrelsen
Der sidder en repræsentant for de museumsfrivillige i bestyrelsen for Ballerup Museumsfond. Mogens Klestrup er valgt som frivilligrepræsentant.
Kontakt og koordinering
Kontaktpersoner for de frivillige arbejdsgrupper.
Ragna Lykke Wehding: Vagterne (museumsværter), smedene, familieaktiviteter samt rundvisninger med hensyn til det, der drejer sig om bookning af rundvisningerne/og rundviserne. Mette Jensen: Registrering, erindringsformidling, havehold samt rundvisninger i forhold til det faglige.
Mette Knudsen: Museumsbutikkerne.
Kontakt Ragna Lykke Wehding: rag@balk.dk og tlf. 44779014.
Kontakt Mette Jensen: mej@balk.dk og tlf. 44773090.
Kontakt Mette Knudsen: mknu@mail.dk og tlf. 29215754.
Museumskort, håndbog, navnebadge og arbejdstøj
Ved forespørgsel er der mulighed for at låne et ICOM-kort, der giver gratis adgang til danske og udenlandske museer. Lånetid max 3 dage. Der er mulighed for at få udleveret arbejdstøj forskelligt efter hvilken arbejdsgruppe, man er i. Museumskort, tøj og navnebadges udleveres ved henvendelse på kontoret. Vi har lavet en håndbog for frivillige, der fortæller om det at være frivillig på Ballerup Museum og indeholder nyttige informationer. Håndbogen for frivillige kan fås på kontoret i en trykt udgave, når du er startet som frivillig på museet.
Du kan se Håndbogen for frivillige på Ballerup Museum som en pdf her:
Rabat i museumsbutikken
Som frivillig medarbejder får du 20 % i rabat på varer i butikken i indgangen og købmandsbutikken. Fremvis dit museumskort ved køb.
Møder
Der holdes medarbejdermøder for både frivillige- og lønnede medarbejdere fire gange om året. Derudover holdes der møder i de enkelte arbejdsgrupper efter aftale.
Sæt X’er i kalenderen
Datoer for 2025 kommer! Dagsorden følger en uge inden mødet. Send gerne input til dagsorden ca. 14 dage inden møderne mej@balk.dk.
Læs referat af medarbejdermøde den 4. november her:
Referat af havemøde den 24. september:
Arrangementer
Igennem året arrangeres små ture og sociale arrangementer – nogle er i de enkelte arbejdsgrupper og andre for alle frivillige. En gang om året arrangeres en tur for alle frivillige, ligesom julefrokosten er for alle. Sæt X i kalenderen JULEFROKOST mandag den 25. november. Se invitation herunder og tilmelding her
Events in september 2024
manmandag | tirstirsdag | onsonsdag | torstorsdag | frefredag | lørlørdag | sønsøndag |
---|---|---|---|---|---|---|
26. august 2024
|
27. august 2024
|
28. august 2024
|
29. august 2024
|
30. august 2024
|
31. august 2024
|
1. september 2024
|
2. september 2024
|
3. september 2024
|
4. september 2024
|
5. september 2024
|
6. september 2024
|
7. september 2024
|
8. september 2024
|
9. september 2024
|
10. september 2024
|
11. september 2024
|
12. september 2024
|
13. september 2024
|
14. september 2024
|
15. september 2024
|
16. september 2024(1 event) Medarbejdermøde i Ved porten – |
17. september 2024
|
18. september 2024
|
19. september 2024
|
20. september 2024
|
21. september 2024
|
22. september 2024
|
23. september 2024
|
24. september 2024(2 events) Havemøde i Ved porten – Havemøde i Ved porten – Koordineringsmøde for haveholdet. |
25. september 2024
|
26. september 2024
|
27. september 2024
|
28. september 2024
|
29. september 2024
|
30. september 2024
|
1. oktober 2024
|
2. oktober 2024
|
3. oktober 2024
|
4. oktober 2024
|
5. oktober 2024
|
6. oktober 2024
|