Der var engang… – for plejehjemsbeboere i Ballerup Kommune

To kvinder sidder ved et sofabord i en 50er stue.

Dato/klokkeslæt
Dato(er) - 28/05/2026
10:00 - 15:00


Beboere der bor på plejehjem i Ballerup Kommune invitereres til en dag, hvor historien og museumsmiljøet opleves gennem sanserne. Husmoderen pisker flødeskum på Ballerup Mixeren, købmanden står bag disken i butikken, smeden arbejder og meget mere. BEMÆRK! Dagen er forbeholdt plejehjemsbeboere, og museet er derfor lukket for almindelig besøgende.